August 24, 2012

selamat melangkah ke alam baru

ASSALAMUALAIKUM. Alhamdulillah, hari ini saya dah 18 tahun 2 hari menjalani kehidupan di bumi Allah :)) oh besar anak dara NORLIZAH dan ZAINAL ni. well, I'm not matured enough as I didnt get married yet :p 

BUNCH of thank you for the wishes and pressie. It was a great day. well, dapat duduk depan bila nabihah drive. dapat dua tetamu yang kata nak datang pukul 9/10. tiba tiba pukul 1130 baru muncul dengan 2 beg comel. thanks for both Syahirah Wagiman and Syahirah Rosnan for the pressie . 


ohya, terima kasih juga to alan for that pressie. nothing much to say, I think. 


SANAH HELWA YA SHAFINAZ :)) I love people call me shafinaz eventhough its sound weird. lalala. okay, sempena ulangtahun kelahiran yang ke 18 ni, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih especially to my super duper mama. thanks for taking care of me, give me love, teach me how to handle life as a student, as a person. 

To be a better muslimah, to be a good daughter, and to be a PERSON. inshaALLAH. thats all what I really want. and one more thing, may Allah ease my way to be a doctor, a gynae one day. inshaALLAH. kawankawan, terima kasih banyak banyak. satu je saya minta, doakan saya dan family. inshaALLAH, Allah kurniakan apa yang awak doa untuk saya kepada awak juga. sama sama lah kita doa sesama kita.

dalam banyak banyak ucapan, only one of my friend do remind me about my mum. yeah. thanks my friend. as expected :)

okaylah, for now,i think, its enough. Assalamualaikum
TuneList - Make your site Live