February 7, 2012

testimoni about our journey


sikit jea komen aku . sebab aku orang first bagi testimoni ni. hha. okay, now, let me talk. firstly, aku rasa excited. sebab aku dah tahu jalan pergi PWTC tu. dah search google kan. and aku lah tourist guide diaorang. hha. bangga pula. padahal jalan ke situ je kot. and of course syafirul orang aku cari sebab dia orang subang. and then, bila sampai PWTC, aku rasa macam hampeh gila. and aku serba salah kat diorang. sebab mende tu tak macam apa yang dibayangkan. buku yang kita orang cari tak jumpa. and geng sabahan pun dah bosan, time ni lagi lah aku rasa serba salah. sebab aku tak dapat nak bagi something yang boleh satisfy kan hati dia orang. sedih kan ? and then, time cari makanan, nazmi text, 'aku otw g KL ni. nanti jumpa  lah. then, dia ajak pergi taman dekat KLCC'  pheww. aku dah willing gila nak pergi. dia orang yang lain macam tak nak ikut. tapi, cakap je, tak kesah lah kalau kau orang tak nak ikut, tp aku still nak ikut. aku pergi sorang pun takpe. sebab bagi aku tak rugi pun even penat. alang alang dah sampai situ, terus kan je lah. betul tak? 

bila nazmi sampai, dia orang macam tak bagi aku pergi sorang sorang. tapi, aku nak jugak jalan tu. andd luckily, fauzan (kawan nazmi) ex taiping. so, dia tu kawan kepada qila. kawan rapat. tiba tiba qila cakap, adja, aku ikut kau . yess ! that time, aku mampu tersenyum lebar :))

and we go throughout the journey. su yang awal awal nak surrender pun ikut jugak. padahal aku nampak muka dia tahan sakit. tapi time tu aku yakin dia boleh teruskan lagi. just dia je yang tak confident. then, teruskan journey pergi time square. tapi time tu lelaki perempuan seperate. berapa banyak kredit terlabur? dont ask me. hha. aku nak pergi taman KLCC tu. aku tertarik dengan perkataan TAMAN tu. nasib baik masing masing oke jea

sampai KLCC, tiba tiba ros hilang. haiyoo ros. melilau kita orang carik. menakutkan kot tengah tengah KL tu tiba tiba hilang. oke, lepas tu jalan pergi taman. and forst impression aku, WOWW ! its AWESOME. seriously. aku nampak air pancut. ada taman. even time tu perut aku lapar, aku lanyak je lah. snapping picture. hha. time ni kot baru kamceng. padahal tak kenal pun geng INTI tuh. main woi woi je. macam orang jakun . hha . lepas tuh, dah tak tahan sangat perut ni, aku ajak pergi makan. okey, thanks sebab ikut je aku nak makan apa . hha. 

after makan, tengok jam, pukul 9. apa komen ? dah malam kan ? aku pun dah takut je nak balik time ni. siap terbayang, tidur je lah surau mana mana. hha. tapi, memandangkan geng INTI ni amek psiko kan, diorang seboleh boleh kata, sempat sampai. 

and then. sampai KL SENTRAL, train pergi subang lain dengan train pergi nilai. kau bayangkan malam, pukul 10, kitaorang dekat stesen yang malap malap. takut wey. dengan phone masing masing dah mati. siapa tak takut kan ? tinggal phone ros je yang still hidup. so, kita orang bergantung pada fon ros je. tiba tiba celah terowong nampak lampu. train sampai. tapi, unfortunately, tu train pergi nilai. means, kitaorang kena tunggu lagi. seriously aku cuak time tuh. tapi, serious INTI ni jenis caring juga kot. siap pesan, jangan takut, optimis sikit, bla bla bla. and they go. sedih wey time ni. sebab macam dah kamcing. they protect us. tapi tak kan aku nak cakap yang aku sedih kan? tapi tiba tiba :

ROS    : tiba tiba rasa sedih pulak 
QYLA : haah kan. sedih tiba tiba
SUE     : betull betul

and aku tahu, bukan aku sorang je yang sedih. semua yang follow journey tu sedih. seriously. siapa tak sedih kan ? almost a day kot sama sama through hard and ease. tiba tiba terpisah. but, its okey. nanti kita boleh travel lagi. as long as kau orang tak fly lagi :))

apa apa pun, a BIG thank you for all of you yang join travel ni. okay. thanks ajar aku erti sahabat. ajar aku naik LRT KTM MONORAIL sume tuh . thnx . you won't get it until you go through it :)) 
TuneList - Make your site Live