February 7, 2012

i can stand by my own

6 FEBRUARI 2012


look ! i can stand by my own ! seronok kan ? another exciting moment. okay. aku pernah bagitahu kan, one day aku main juga mende alah ni. and today is the day :)) mula mula masuk, aku cuak juga. takut tergolek. pegang je dinding tuh. kak jijah dah berround round, aku satu round pun payah. hha. 


siapa cakap aku tak tergolek ? 2 kali ha tergolek. gedebuuk ! macam hape dah. but, jatuh sekali tak bermakna jatuh selamanya kan ? and jatuh 2 kali tak bermakna tak boleh bangun terus kan ? slow slow je aku main. tak pro lagi. eh, tapi kan, aku sempat juga ajar orang. kuikui. padahal sendiri tak betul. tiba tiba je ada kekuatan. tiba tiba dah boleh stand by my own and can bring them to the middle. satu kejayaan kan? *applause applause 

sure. exciting kan ? first time aku main mende alah ni. entrance fee : RM 33 included a pair if glove. okay lah ni kan ? and kau orang boleh main sampai puas . try lah. u won't get it until you try it out :D and, just confident that you can stand by your own. macamni lah hidup, akan ada satu time yang kau orang akan lalui, something yang kau orang tak jangka. maybe sebelum ni kau orang bergantung pada sesuatu, pada seseorang. tapi, bila bila je semua tu boleh ditarik balik. and that time, maybe kau orang akan rasa down susah nak survive. rasa susah. rasa nak give up. 

tapi, semua tuh boleh ditolak tepi. how to solve it? look inside yourself. kau orang ada hati yang Allah dah kurniakan. gunakan je hati tuh. kuatkan hati. slow slow okey. and try to adapt it. yakin yang kauorang boleh. jatuh tu maknanya Allah nak suruh kau orang bangkit and teruskan hidup. andd the better life is just in front of you. you try to grab it, and you'll get it. and look, i can stand without any supporter :))  


''MOVE ON''
SOUND EASY RIGHT ?
BUT YOU HAVE TO DIE A MILLION TIMES IN PAIN JUST TO APPRECIATE THIS TWO WORDS 
TuneList - Make your site Live