February 7, 2012

continue

5 FEBRUARI 2012

okay, time ni aku attend event STS HERBALIFE :)) dengan kak jijah , alan and abg ami . i met many person and for sure mereka lagi tua dari aku . hha . macam macam kot aku belajar . 
and on that time juga i met asrul . ex classmate aku masa kat Pontian. alahaii kecik je kan dunia. pusing pusing jumpa juga. oh ya, dia dah kayaa. boleh belanja aku kan asrul ? 


okay, nampak tak mata aku yang agak sembap tuh ? penat semalam tak hilang lagi. bangun tidur terus gerak carik bas semua tuh. all by myself :))

and that night, aku stay kat UITM SHAH ALAM. akhirnya aku dapat jumpa jugak IZZAH SHAFIQA. lama kot aku tak jumpa minah sorang ni. thanks alot izza sudi ambil aku kat KTM tengah tengah hujan tuh. and aku jumpa JUNAINAH IKIN SHU HANNA. surprising kan ? hha . menjerit melalak dah dekat bilik tuh :DD 
TuneList - Make your site Live