August 1, 2011

best memories of ZUHIMMAH

ZUHIMMAH member :)
assalamualaikum kawankawan:) sure kau orang semua rinduu kat aku kann ? eleh . ngaku jelahh . hha . almaklum dah dua bulan kann aku tak hupdate blog aku ni . habuk pundah tebal berinci inci dahh kan . okay okay . aku baru fresh dari aktiviti week ni . fuhh fuhh . ingatkan dah form 5 ni dah tak join lagi minggu aktiviti . tapi, lain pula . lagi cikgu galakkan adalah . andd know what, da BOMB weyy activity week kali ni ! aku enjoyy yang amat ! andd the best thing is , hubungan antara HOMEROOM ZUHIMMAH makin akrab . auw auww ! cepadd tekan butang like .

nie lahh wajah wajah orang tk penah makan kek . hha .
yang baju coklat cair tuh, our mr. PRESIDENT -kalam-

okay . hari tuhh, time aku tengahh lena dibuaii mimpi, tibatiba ade announcement 
"pada hari esok, akan diadakan aktiviti makan durian bersama homeroom"
hha . terus segar bugar aku dibuatnyee . wihhhuu ! seronok weyy ! and, mende paling dushh is , homeroom kami tak de pisau or parang time tuh . grrr . korek punye korek, dapat lahh makan . ahai kesian pulakk orang yang bukak durian , sampai berdarahdarah kann tangan . nasib ade budak form 1 tuh baik hati bagi pinjam pisauu . hha . aznier, jahat kau . amek kucing tidurr aku . grrrr 


okay okay . then, ade pertandingan buat layang layang. yang ni lagi aku like . hha. burn muke . ni lahh akibatnye berjemur dari pukul 3 sampai pukul 6 kann hajar kann ? tinggi woo layang layang kitorang . . . 3gulung benang ! wahha ! kredit to aznier . pro lahh kau kann . nanti buatkan aku satu layanglayang bole takk? hha . kredit to zera juge . sebab teman aku main golekgolek kat padang . hha .

nampak tak tali layanglayang kitorang tuhh ?
then, main WATER ROCKET . okeh yang ni aku just menyibook je . hha . thnx to din and nazmi . juge faizal dan fizu . juge jun dan zera . hha . semuaa lahh habis cerita . kali ni berjemur lagi . dari pukul 12 sampai 2 . yess . hebadd kann kitorang ?

lepass tuhh ade pertandingan gubahan . time ni aku mud badd . grrr . boo lahh . semua kau punye pasal . nyebokk !! tapi, dah lastlast oke :) hha . comell wey faizal gubah kain batik tuhh jadik ramerame . ade bonggol bonggol bagai . hha . pandai kauu ek . nanti kalau aku kawenn aku tempahh kat kau je lahh ye :)

banyakk lagii wey . andd as usual lahh kann , zuhimmah the best ! award kami dapat :

        • gubahan : nombor 2
        • water rocket : nombor 2
        • layang layang  : nombor 2
        • terbaik homeroom bulan mac :)



APA APA PUNN , WE ARE FAMILYY rite ?? 

kalam (mr pres) izzah (mrs vice) dijah , adja (the CETI) zera jun fyda fizu faizal azreen aizuddin hanna aznier zyha nazmi 

KAU ORANGG MEMANG SUPERBB LAHH

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live