August 1, 2011

ahlan wahsahlan ya RAMADHAN

sehari berpuasa terasa sungguh dahaga
waktu berjalan laju tidak sabar ku menunggu
nenek selalu berpesan jangan mengikut nafsu
kalau kita ikutkan itu perangai hantu


wahhwahh . kawankawan, selamat menyambut bulan RAMADHAN ye . mari lah kita samasama tingkatkan ibadah padaNya . selagi kita diberi kesempatan untuk bernafas, jumm lahh ye . . 

ohh . sementara aku masih ingat ni, ustaz jawwad cakap, kalau nak belajar cepat masuk, tidur awal andd bangun awal . kau orang try lahh. tidur sebelum pukul 12 . andd bangun lahh pagipagi dalam pukul 4 gitu . pastu kalau rajin , terus mandi . kalau kau orangg lagi rajin, buat lahh sembahyang tahjudd alangalang tuh kan .   sekadar bagi idea je . kalau nat , anda digalakkan :)

ahaii . kejap je rasa seyhh balik rumahh . takk puas lagi aku golekk golekk atas katill kesayangan akuhh ni . pegang fon punn tak puass lagi . grr . tak pe lahh . nak berjuangg ! uhuh . tapii kann, satu bendaa paling aku terkilann is ----> tak sempat nak jumpeee SYAHIRAHH ROSNAN . . :(
syiroo , nanti lah ye kite pergi bazar same same oke . sorry sangat sangat tak sempat nak jumpee kauu . . takpe lahh . kau simpaan rinduu tu banyakbanyak tauu . nanti kita jumpe, aku nak story macam macam katt kauu . tunggu aku tauu ! :)
                      


No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live