June 7, 2011

frolicSOME !

heyy GEMOK++ . hha . hari ni aku dahh repeat lagu lagu kau berkalikalikali dahh . adey, caer taik telinge aku wey. hha . maap . okay, now jam menunjukkan 0408 . resume punye pasal lahh ni aku tidur lambat . haish.  today dahh masuk 7 jun. hha. padan muke kau adja, kena balik PRISON ! grrr . okay . aku akur dan reda. lagi berapa bulan je lagi kott . tahan adja, sabar . alsobaru minal iman. yeah!

okay. menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku. pehh. tunggu ape? tunggu orang, tunggu mesej? aku memang pantang bab bab menunggu ni. sape je yang suke menunggu kann? penat satu hall. geram. grr. rasa macam nak hempukhempuk je kalau kita tunggu lamelame kan ? lagi rasa nak cekik cekik bila dapt tahu bila kita hanya menunggu bayang nya sahaja. pehhpehh. 

okay. cinta memerlukan pengorbanan. cinta jarak jauh.ape pendapat kau orang tentang ni? okay. bagi aku lha , takde ape yang lagi penting melainkan KESETIAAN dan KEPERCAYAAN. betul tak ? contoh lha si A and B ni bercintun. then dipisahkan oleh jarak. lahai sedih rasa :( . okay, kalau A percaya pada B, tapi dia tak SETIA, tk jadik kann ? lepas tuh si B pulak, dia SETIA tapi dia raguragu pada A. sama je kann ? tak jadikk juge. nanti mesti banyak kali selisih faham. kalau dah banyak selisih faham, mulalahh renggang. dah lha jauh kan, makin nak jauhkann pulak . hadoy . jangan jangan ! duludulu kau selalu nasihat aku kan nazmi, ''kau tuh dah lah jauh dengan tett, kau janganlahh jauhkan lagi diri kau .'' . ahaish. thnx:) . tapi kann, tak jadik juga lahhh nazmi. aku ni memang tak pandai bab bab cintun, jaga hati orang bagai ni. wiihuu. maap lahh tett . . . :'(
tapi,takpe lah . walau raga kita terpisah jauh, namun hati kita selalu dekat. kann kann ? :)

pehh. merojak lahh post kali ni . dengan menunggu lah . setia lahh. percaya lahh . hha . takpe . last post . lepas ni aku akan meninggalkan blog kesayangan akuh ni for a long long time. aku nak pergi berjuang lahh. kalau rindu aku, kau tengok lha muka aku yang tak berapa nak comel ni puas puas ye . lepas tuh kan, kau pejam kan mata kau, dan rasakann a a a aku . wihuuu (!) adja, kawal kawal. hha. kau orang jage diri elok elok tauu . jangan nakal nakal. plis plis plis kamu jangan nakal. ku pergi sebentat bukan untuk curang . hha. lagi sekali merepek . okay. belajar rajinrajin ye awak semua. nanti dapat kerja tinggi tinggi boleh pinang anak makcikk tuh . . makcik mne ? alaa makcik yang tuh. hha


to my syg syiro , kauu mesti rinduu aku nanti kann ? kalau kau rindu aku, kau tengoklahh DOMO ea. sebab DOMO tuh comel macam akuh --" kau jaga diri tauu . jangan nakalnakal . jangan kuruskurus . kau kena join aku jadik GEMOK tauu . hha . 

to tettt, kau dah lahh GEMOKK++ , diet lhh wey . haishh . muke kau dh macam belon . hhe . P E A C E ! 

dh lhaa . bye bye . doakan aku success ye . mock interview punn dah nak dekat . kau orang doakan aku success tauu . syg kau orang lahh . <3

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live