March 13, 2011

selamat pengantin baru :)

selamat pengantin baru
semoga kekal abadi
bahagia ke anak cucu
semoga murah rezeki :)
secret recipe ! auww ! aku makan beberapa potong ! saje menggemokkan badan :D 
aumm ! sweet kann ? 
mak and ayah pengantin .
amboii amboii . macam pengantin baru jugakk lahh :)
part ni aku suke ! hha . berebut dengan budak kecik2 .
op coz aku menang kann ? tapi, tak pelahh. aku bagi can kat budak budak kecik ni . hha .
aku dapat rm 2.oo and 5 bijik gule2 . rasa nya cukup :)
yang ni tak de keje namenyee kann . 
mama tunjuk ape tuh ma ? hhe . semoga dipanjangkan jodoh :)
kenapa aku rasa macam tinggi ek dalam pic ni ? lalala 
sebelumm gerak ke rumah pengantin

conclusionnya is, todayy aku makan banyak banyak banyak ! wooo ! marvelous ! hha . sedapp wo ! 

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live