March 14, 2011

activity week SEM 1 2011

yeahh ! sekarang mari dengar si gemokk mawu storie morie . today nak story about MINNGU AKTIVITI di MRSM PONTIAN . last minggu aktiviti yang di join oleh kami para form 5. erk ? dahh from 5 lahh . dengar macam da besa je kann ? tapi, aku tak rasa punn akal aku dah matang macam orang yang berusia 17 tahun. hha . oke . continue balik . i think, activity week kali ni, sangat lahh seronok . beronok ronok wey. siyez ! macammacam activity ada . time ni jugakk hubungan antara classmate rapat. daripada tak pernah berkata kata langsung, terus jadik mesra . i LIKE ! kire macam ice breaking jugak lahh . almaklumlahh classmate baru kann. at the same time, hubungan antara schoolmate juge bertambah erat . dapat kenal dengan adikadik tingkatan 1 2 3 4 . . best kann ? 

andd , know what. aku main volley ball ! hha . jadik bidan terjun sekejap . but, malang nya,, KALAH . grr . takpe lahh. its oke. yang penting aku da try . hha . serve tak lepas . lalala . bila lahh nak terror macam tepok ek ? grrr . main netball pun separuh masa je . semuanya gara gara aku demam time tuh . alahaii rugi rasa . . .

yess . nak announce , , OXFORD is the WINNER ! yeahh ! macamacam kami kaut . tak sangke kann ? so, sekarang terbuktilahh bahawa kami tak PENTOL oke . 

OXFORD is HOT TO GO
H.O.T.T.O.G.O
auwwmm ! 

aktivit sepanjang ACTIVITY WEEK :-
  •  futsal . netball . volley ball . 
  •  hari fiesta . time ni ada syarikat buku datang . tapi aku tak beli pape punnn . malas plus dahh pokai . hha . ada rakan muda andd jabatan kesihatan . cek gula dalam badan, tekanan darah sume tuhh. 
  • science fair . ni budak lower form yang buat . macam macam ada . kreatif gak mereka ni . ada yang kaji about lip balm and lip gloss. kalau kau orang nak tawu, elakkan pakai lip gloss. sebab, boleh rosakkan bibir. kalau lip balm tak pe. sebab lip balm protect bibir kita diari sinar UV
  • cheers ! yg ni sangat seronok . scroll ke bawah lagi . nnti nampak muka semangat aku time cheeers . yihhuu ! maskot oxford is GOKU . kamehameha !
  • bookwalk . oke. yang ni, kami kena hias kelas . kelas aku buat tema HARRY POTTER . seronok ! dengan lilin bagai . 
  • malam pula ada BBQ ! but, tahun ni agak bosan sebab tak boleh bakar sendiri . wakil homeroom je yang pergi bakar . . . tak syokk kann ?
  • maulidur rasul . nasyid . malam pulakk ada tayangan cerita DAMPING MALAM . dush ! dah lahh aku ni penakut. p tayang cerita ni pulakk kann . sengaja betul . hamekk kau . sepanjang tengok cerita tuhh aku tutup muka aku dengan beg telekung. wink !
  •  merentas desa . grr . takk suke . penadd . hha . aku takk lari punn. berlenggang je dengan ellys . sampai tengah jalan jumpe fizah . apa lagi, berposing posing lahh . hha 
  • amazing race . aku tak join punn . tapi, oxford dapat num 1 ! 
  • dress the clown . yg ni aku join . tengoklahh jadik ape clown kitorang . hha . 
  • ada tayangan HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH . tapi aku takk join sebab PSP buat jualan . wink ! dapat duiit !
  • banyak lagi . tapi, dahh penadd mawu typing . hha . oke . tengok lahh pic pic ni oke 
|
|
|
V

our mr president ! SEMPANG !

semangat kann aku cheer ? hha . tapi lagi semangat mira una . :P
kiri tuh mirah syahidah :)
with biro puteri a.k.a azie ! tengok ! aku masuk goll ! hha

ellys . azie . adja 
                             

habiss tudung aku kena tepungg . after dress the clown
                              
                                                    our clownn ! ellyss !
                              
                                          team masal ! junn ! tengok mata dia yg sepet tuh . hhe . maap jun :P
we are oxfordiann !
merentas desa . :)
maulidurrasul . with ex roommate :)
form 5 da BOMB !
oke .yang paling SYOK sekali is aku kena berdiri sepanjang minggu aktiviti ni time subuh . semua gara gara tak bangun turun subuh . uwaa ! siyez tak sedar ! hamekk kau  . satu bilik tak turun . ni semua sebab nak siapkan banner OXFORD . hha . tu lahh . buat last minit lagi . grr . sampai pukul 4.30 pg bertungkus lumus siapkan banner tuh . lasst2 aku, ellys, azie, yanne, tertidur kat tengah dataran tuhh . terook betol ! hha . bangun bangun dahh pukul 6.30 . terkejut aku . grr . esok nye ustaz suruh kitorang diri . serve u right adja ! diri kat tempat lelaki pulakk tuh . benganggggg gile ! grr . but, its oke . pengalaman . hha . susa tauu nak dapt pengalamn macam ni . 

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live