March 14, 2011

espresso !

okeng ! today. not in mood . sedihh :(  tapi ada orang dah pesan, LA TAHZAN . oke . adja, la tahzan . . . mungkin ada hikmah jadik begitu . huaa !

hurm, cepad nya nak balik maktab . cuakk ! grr . tolong lahh . sapa ada cara nak hilangkan nervous ? aku ni, darah gemuruh betull . kejohanan silat pun dah semakin hampir. grrr . so, team silat, apa khabar anda ye ? hope kita sehati sejiwa buat semua pergerakan tuhh . amiiin . cerita pasal silat,, aku dahh successs ROLLING ! auww ! hha . tak tahulahh mana dapat kekuatan and keberanian nak me'rolling' tuh . maybe sebab dah asyik di'pussh' oleh coach kott . lalala . coach kata aku lembik . grrr . mana bole jadik . aku dah buktikann aku dah reti rolling . tak sia sia kan petang petang turun kan katil kat bilik serba andd rolling kat situ . even senget senget  . hhe . andd,, badan aku punn dah lebamm lebamm dahh sebab rolling kat dewan... dengan kaki luka bagai . takpa . demi silat ! yeeeahh ! hha . 

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live