March 13, 2011

he comes and go


jauh kau pergi meninggalkan diriku
di sini aku merindu kan dirimu
kini ku cuba mencari pengganti mu
namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih

11 MAC 2011 .
tarikh keramat bagi warga MRSM PONTIAN . say bye bye to AYAHANDA KAMAL .
sumpahh aku sedihh sangat . even baru kenal setahun lebih . tapi, aku rasa kehilangan sangatsangat . entah berapa kali agaknya air mata mengalir. sure semua orang sedihh kann ? aku tabik lahh kat ayahanda .

sebab :
  • beliau sangat mesra alam andd sporting. petang petang round maktab dengan baju pagoda. sempoi kann pengetua kami ?
  • malam malam tengah prep round BA . andd pergi dekat student student . aku suke yang ni ! sebab, beliau sangat open. tak kesa punn nak story ape. nak cerita masalah punn beliau tak kesa. nnti mesti ada nasihat yang beliau tinggalkan
  • tanya lahh apeape punn pasal physics . sure beliau akan buad kami paham . daripada blank, terus full !
  • suka bagi support kat kami . ''kamu tak payah hirau orang lain. yang penting kamu terhebatt !''
  • kalau jumpa kat pejabat, tak sahh kalau tak lebih lima belas minit. macam macam beliau akan story
  • sempoisempoisempoi and sempoi. sangat sempoi. sporting. baik. suka borakborak dengan student
lepas ni, mesti kami rinduu gilee kat beliau.

HILANGMU TIADA BERGANTI

''yang kamu dok menangih tuh kenape ? jangan menangih. saya bukannya nak pergi matih punn''

ayat ni due kali beliau ulang . sambil tepuk aku . first masa dinner PUM kat hotel pontian . time tuh tengah nyanyi lagi tinggal kenangan ramairamai . aku dahh touching daa. tak tahan. beliau nampak . tiba tiba aku rasa bahu aku ditepuk . aku pandang atas, beliau punn ucap begitu .

2nd time team silat jumpa beliau . time beliau bagi katakata semangat , aku mengalir lagi . beliau nampak . tiba tiba beliau tepuk dekat kepala aku pule. ucap perkataan yang sama. urgghh ! lagi lahh aku mengalir . . . serius aku sedih ! andd aku rasa semua orang sedihh .

to AYAHANDA AHMAD KAMAL BIN ABU BAKAR :-
  • jaga diri baik baik di MRSM MUADZAM
  • jaga kesihatan
  • sayangg cikguu !!
  • jangan lupa warga MRSM PONTIAN
  • cikgu terhebat terhebat terhebat !
  • cikgu rajinrajin lahh jenguk kami kat sini yerr .

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live