March 13, 2011

MY MAXIS

oke . abaikan tittle tuh. wahhha ! i'm HOME ! cepadd lahh tepuk tangan . hha . rinduu gile kentang keledek ubi lahh kat lappy, fon, bilik, katil andd op coz anda . bangga lahh . walau siapa pun diri anda ye . andd, juga kepada anda my BLOG ! dahh bersawang da kesayangan akuh ni . adeyy . maaplahh tak sempat eden nak hupdate kann. dah sebulan kann aku tinggalkan kau . hurmm . semalam balik punn dah malam . penadd gile !

petang petang orang lain sibuk nak balik rumah, aku dengan team masal pule sibuk berpeluhpeluhan di padang an . nak kuatkan stamina, bak kata zera . kena lari cecah pagar then, patah balik . adoii !  aku nak jek pancitt tengah jalan . tapi,  bila pikir, nak kurus, tak jadikk lahh nak pancitt pancitt . hha . go adja ! go ! aja aja fighting ! bak kata dayah lahh . wink !

oyeh ! banyak nak storie morie ni . almaklumm sebulan punya cerita kann . tapi, nanti lahh ye . today is today. nak cerita pasal hari ni .

pagi : mama awal awal lagi daa kejutt. nak pergi malacca . kawan papa kawin . macam biasa lahh kan aku ni bukannya rajin pun nk pergi keje kawin bagai ni . tapi, bila dengar mama ajak pergi shoppingshopping ,, aku pun apa lagi , terus terjun dari katil tuhh ! hha ! excited ke? lalala . time dekat rumah pengantin tuh,,  aku tertarik mendengar orang tuatua ber nazam ! sedap sangat ! nak belaja bole takk makcik ?

oke . then, jalan pergi tesco ! kawankawan, saya da dapat jubah 4 hari aspuri ! warna ape ? tengok jelahh nanti yer . first time wo memiliki sehelai jubah . tak pro nak pilihpilih . dari satu kedai ke satu kedai . habis aku jelajah . last last first lady jadi pilihan . tengs first lady kerana memberi saiz yang tepat untuk saya walaupun agak labuh yee.

balikk pergi melantak lagi . kali ni lokasi dekat dekat dengan rumah aku jer. kat muar jugee . then,, terus pergi rumah cikgu linah . time for SENI ! adeyy . maka terungkailahh juga persoalan tentang kerja kursus seni yang buat aku pening kepala tuhh . yess ! get it ! tadi sempat belaja cara nak menghidupkan lukisan daun aku . cikgu lina kata daun aku leper . hhu . tapi, takpe, aku nak try buat lagi . samapi dia jadik tak leper ! yess ! cikgu tanya, lepas spm nak amek coz ape . aku cakap lahh 'medic' . then, dia terkejut . aik ? ambil seni tapi nak buat medic . macam mana ni ? aku pun dengan selambe cakap je lahh ,, nak lukis perut orang . nanti nak bedah senang . hee ~


ohho ! esok abu zar akan dihijab kabulkan dengan kak malia. ops . takk . tadi dah hijab kabul daa . esok bersanding . comell sangat bila dengar kisah loving mereka. isteri dia is speciall person dia time sekolah menengah . comell kann ? akhirnya sampai ke jinjang pelamin . semoga dipanjangg kan jodoh ye .  abu zar_malia . semoga anda berdua sentiasa dihiasi bintangbintang di waktu malam dan mentari yang sentiasa ceria di pagi hari . :)

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live