February 6, 2011

hey stalker

now already 0317 . but, my eyes, didn't close yet . know why ? all about HOMEWORK . my lovely hunny bunny homework lahh . grrr . history, physics, bm, add math, seni, sivik, pai . .gosh! even hw melambak, adja still bole busy onlining kann ? tengok lah wahai kawankawan betapa buruknya perangai aku ni . AWAS ! jangan ditiru . hha . tadi dapat ramai member . marvelous yaww ! ni semua garagara group ALL MRSM FORM 4 10' . seronok group tuhh. kredit to yatiakmal borhan kerana meng'add' aku dalam group tuh . seterusnya aku pun apa lagi add lahh sesapa saja yang ada kat fb aku tuh yang menuntut di MRSM . ramai budak AG e.g yati, azlan, fazirul . budak PASIR SALAK e.g yon . hha . melayan kepala yon yang tingtong tuh, dengan aku aku sekali jadik tingtong. ada juga budak PDRM yang menginvite untuk menyertai aktiviti kuruskan badan tanpa diet . macamacam lagi lahh . seronok . lahaaii seronok rupanya tinggal di MRSM ni . kenapalah aku baru sedar sekarang ya ? tapi, its oke kan? sekurang kurangnya aku tak terlambat untuk menghargai nya. . . 

kawan kawan, jumm tido . malam sudah ni . ehh , tak, dahh pagi . lagi 11 jam going to MARA JUNIOR SCIENCE COLLEGE PONTIAN . yaww ! 

mesti best kann kalau asrama dekat macam SMK (P) SULTAN ABU BAKAR. nak balik pukul 5.30 ptg pun tak pe . kan syiro ? kann syerah ? 

to MIZAN : congrates dapat MRSM TGB ! MRSM PKP tuh ! superb anda yaa . lepas ni pandai2 lahh hang bahagikan masa for doing revision andd time for homework . hamek kau . suka nganjing aku banyak homework kann... hha . 

cuti kali ni aku dapat berenggang dengan phone. satu kejayaan wey. almaklum objek hitam tu taknak bergerak. nak buat macam mana kan. kadang tu kalau nak tido, bila dah geram sangat, aku send mesej untuk aku sendiri. hha. nampak macam takda keje kan ?? tapi, tulah cara untuk kita hargai diri kita sendiri . . . :) try lahh . nanti mesti hati kau orang berbunga bunga. terasa diri dihargai . bila lagi kita nak hargai diri sendiri kann? tak kan lahh asyik saja hendak mengharap orang lain menghargai diri kita kann ...

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live