February 3, 2011

i am oxfordian !


hey ! welcome back to OXFORD ! cheer for it ! aku kembali menjadi oxfordian ! dapat classmate baru. orang yang tak pernah berbual pun, aku dah dapat berbual . oke . masa dapat kelas tuh, aku terus pandang mama, ''ma, tak kamceng :('' sambil mata dah bergenang. bengang saje kann ? dah la depan cikgu . lalala- tak kesa pun. grr . tapi, mama kata, lame lame oke lahh tu . yang penting belaja kann ? oke ma ! i will for 10A+ !

andd, act classmate sume oke dokie belaka . memanglahh tak sama dengan harvard kan. tapi, lain orang lain ragam. classmate baru, sume oke . ada juga classmate lama di sini . eg : syafirul ( abg jelita ) , arif ( old man ) , fizu , caca , miera , dayah , fyda , mira una , dalili , ellys , syera nazar , azie ! syafirul, tak nak panggil kau abg jelita . nak panggil upinipin ! hha ! nak marah ? tak kesa punn . 

classmate baru, ais ( grrr . kau suke carik pasal kann . tp aku tak takut pun kt kau :P ) , d-zul a.k.a sempang (     tengs . selalu buat aku ngan miera segar bile kami ngantuk . kann miera ) hha . adlina , amirah syahidah , fiza yahya , syahmi a.k.a topman , nazaziha ! ( kita classmate balik ! ) , ikin , kyra , nabilah , diyana KA , diyana ramlee , jun , k-run , sarah liyana , liyana zafirah andd farhana . 

kelas ni suke buat konsert . harap maklum . i like ! andd aku suke memekak . hha . maap korang . tahunn  ni our aim is , straight A+ oke ? 
                    _______________________________________________

oke . sekarang story about roomate pule . my roomate sume bestbest belaka . mereka terhebadd ! bile balik dari kelas, kalau tengah tensyen, masuk bilik je, mesti aku happy balik . melayan kepala mereka yang tingtong macam aku . HHA . seronok ! siapa roomate aku ? tak nak bagi tau sekarang . biar kau orang tertanyatanya . hha . rugi tak dapat roomate macam mereka . malam minggu karoake + memekak dalam bilik . tak sedo nak SPM kann ? haish . 

roomate, nak cakap ni ,, ade NENEK ! hha ! 

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live