February 3, 2011

perfect six !


we are perfect six ! yess ! thanx to mama papa . ngee ~ gedik tak aku ? balik balik je mintak kfc . HHA . bertambah gemokk lah aku kann ? lalala.  tak pe . tu gemok muscle jek . hha . ngarut lah adja oi . ajalala . tibatiba teringat pulak . budakbudak ni sume salah paham. mereka kata, ajalala tu ada kaitan dengan tett . act, not lahh kau orang ni . grrrr . dah . tutup cerite . ahaii tadi balik naik bas . meringkuk aku kat dalam bas tu . sejuk ! hha . memandang kan aku ni kuat tido kann , baru sepuluh minit bas tu gerak, aku dah masuk ke alam lain dah . hha . ohye, tadi saing dengan mereka yang nak balik KL . memang bas tu dimonopoli oleh budak maktab je lahh . ada sempang, syakool, asrul, iwan, nabilah, paan, atiq, hanim andd so on lahh . sampai muar dahh petang . baru nak koling my lovely daddy tuh, tibetibe dr jauh ade orang lambailambai. e'eh my daddy dah tunggu lame lahh . hee- comel tak daddy aku ? balik terus siap2, nak pergi amek k.ain then, jalanjalan find food ! grrr ! yang ni rasa nak tekan butang 'like' je kann . :D auwww 

tudung ni atuk kasik . tengs tok ! ly lahh ! hehe
favourite ouh ! aku amek yang paling panjang and paling banyak cheese ! adikadik aku dapat yang ade sikit je cheese die . jahat tak aku ? lalala
sista mengong ! :P
abang dah kurus + tinggi . tapi muke die still tak matured lagi . hha . 
my super duper mother ! ma, sayngggg mama!!!
adekk ! montel !

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live