January 2, 2011

suara hati


yess ! saya yang bernama DR. SITI HAJAR SHAFINAZ . ingin sekali menyatakan sesungguhnya berat hati ini meninggalkan katil yang telah lama menjadi suri tatkala kupulang ke rumah, meninggalkan objek hitam yang sentiasa memberi khabar berita kepada saya tak kira suka atauu duka, meninggalkan laptop yang telah menjadi tatapan sedari awal bangun hingga terlelap mata, bilik yang serba indah... dann, INCIK BIDADARI ! 

yess ! saya berat hati untuk meninggalkan andaa incik ! terasa sesalan menyelubungi diri . namun apakan daya, masa tidak boleh diundurkan lagi . berharap kauu akan bahagia di sana . kauu baikbaik ya . aku dahh jauh . kau pun jauh . memang kita akan jarang contact . sedihh ! tapi, tak kan selamanya aku nak sedih kann ? kau terhebadd ! kau terbaekk ! kauu kauu kauu ! kau jaga diri baikbaik oke . andd , ingat pesan akuh , jangan smoking ! grrrr . aku benci gilee orang smoking ! sekian terima kasih . andd , kauu pandaii oke . kauu bolehh ! aku tahu ! grr . takda manusia yang dilahirkan untuk jadi bodoh . kauu boleh ! i trust u ! kau boleh ! kita boleh ! 

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live