January 9, 2012

nice moment. best memory

nice moment.best memory. 07012012. sumpa best even a little bit penadd ! a little bit? tak. many bit lah. hha. penad gilaa. tapi, nak bandingkan dengan keSYOKkan dapat gather balik dengan kawan kawan sekolah rendah ni, fuhhh. masyuk. masing masing dah tinggi. dah kurus. dah gemokk.*aku la tu. dah handsome. dah cantiik. yelahh. masa sekolah rendah sememeh selekeh jea. kasut hitam belengit. asyik kena pijak jea. baru kapur semalam. lepas tu, kuah sos, jangan cakap lah. kat tudung, kat lengan baju, merata. hha. tapi sekarang semua dah matang. terharuu aku bila afifiq yang jauh dari ganu tuh sanggup datang. hhi. 

dah 5 tahun tak jumpa budak sorang ni. ni 'adik' aku. entah sejak bila agaknya aku panggil dia adik. hha. dulu dulu lahai pendek jea dia ni. tapi sekarang, tengok lah, aku pun kena dongak. gr

tengokk mula lapauu tuh -.- kebuloq habis
the end. the best memory ever.  
lepas ni masing masing dengan haluan masing masing. kerja, sambung belajar. haih.bila lagi nak kumpul macam ni lagi. whatever punn, kawan tetap kawan >.< 
TuneList - Make your site Live