January 11, 2012

counting days

tomorrow tomorrow and tomorrow.creeps in this petty pace.from day to day. okay.stop merepek. 2 hari je lagi aku akan berangkat<--tak boleh bla. macam nak pergi oversea jea. padahal kat subang je kot. haih. lagi puas aku fikir, nakpergi ke tak nak. pergi ke tak. pergi ke tak. pergi ke tak. hadoiih. kalau macam ni, sepuluh tahun fikir pun tak habis lah adja. aku bukan apa, macam macam aku fikir. keselamatan aku, belanja makan study sume tuh. adui. tapi, atas nasihat orang ramai, antaranya, 

dalam dunia ni mana ada yang FREE. suma berbayar. kecuali yang Allah bagi. 

duit boleh cari, tapi hadiah kat mak kau, kau bagi DR kat mak kau lagi BERMAKNA

kadang kadang kita kena berkorban for a better life

kau ISLAM kan? oke.ALLAH kan sentiasa ada bersama kita. 

keyakina aku pun macam dah terbina tinggi macam menara berkembar PETRONAS. hiperbola gila ayat. oke. a BIG BIG BIG  thank you kawan sebab sudi dengar aku merungut sampai keluar sesungut. aku memang macam ni. suka fikir menda yang rumit rumit. dalam dalam ha aku cungkil. lepas ni, azam aku,aku nak STRUGGLE seSTRUGGLE yang boleh. masa SPM tak boleh cakap lah, dah struggle dah. tapi kali ni, kena plus multiply squad cube kan. seriusly, kawan kawan, doakan aku oke. doakan apa yang aku akan belajar nanti senang je masuk, doakan aku dapat belajar dengan tenang. doaakan aku dapat kawan kawan yaang baik baik, yang bimbing aku ke jalan yang benar,lurus. InsyaAllah. doakan juga ISLAM sentiasa dekat dengan aku andd aku sentiasa dekat dengan ISLAM. doakan aku selamat, sihat walafiat:)) 

tadi buat check up, DR tu psiko aku-.- awak dah ready ke nk jadi doktor? nanti orang berak busuk pun awak kena tahan tau.jadi doktor ni macam lemb kerbau. oke.yang tu aku tak paham sangat. tapi, overall, apa yang doktor tu nak sampaikan kat aku is, be prepare to be a doctor. to go on with ur life as a doctor is not as easy as ABC. not easy macam jawab soalan math mode paper 2 soalan number 1. yang part lorek lorek tu. study in medic very tough. so, kena prepare mental and fizikal. lagi satu hal, tak boleh takut dengan UBAT. hha. oke. aku sedang berjinak jinak membelek ubat ubat yang lama aku simpan. hhi. maap DR-.- 

syafirul, get ready. bila bila je aku boleh jerit nama kau oky. hha. memandangkan kau paling dekat kat situ, ready ready lah jadi GPS aku. hhik 


TAYLOR'S UNIVERSITY , there i'll come :)) 

TuneList - Make your site Live