December 31, 2011

tamatlah 2011


assalamualaikum. salam sejatera. salam ukhuwah. salam Satu Malaysia. hari ni 31.12.2011. pejam celik pejam celik 2011 dah nak bagi signboard 'THE END' dah kan. and 2012, you are most welcome. pheww! nak flashback balik event 2011 boleh tak ? okay. bagi aku, 2011 banyak mengukir kenangan. *cewahh!ayat cannot go betul. first of all, yess. year of SINGLE. wiihuu! tahniah adja. tahun depan teruskan lagi :) second, i have learn more about ISLAM. third, aku dah berjaya habiskan zaman persekolahan aku. yiiihuu ! berjaya ? best ke dah habis sekola ? ha ? best sangat ke ? just wait and see oky. lepas ni dah tak payah nak nangis nangis lambai parents aku depan pintu aspuri :) forth, dah banyak join tournament silat. hha. banyak lah sangat. perasan ! 3 kali je.tapi, banyak kali juga buat persembahan bila ada event kat maktab. hha. seingat aku lah, sepanjang aku pegang tittle 'pelajar sekolah menengah' tahun ni je lah aku pandai naik pentas buat show :) senior kan--" *bajet . fifth, tahun ni aku kena belajar bajet duit sendiri. papa tak kasik duit belanja dua minggu sekali macam selalu. ha, hamek kau. sekelepuk rm1000 untuk setahun. tapi, aku kan berjimat cermat. tak habis punn. hhik. sixth, papa masuk hospital time aku TRIAL. fuhh. risau nya Tuhan je yang tahu. jawab soalan add math sambil kesat air mata. sadis kan? nasib baik result baik walaupun tak memuaskan sangat. its okay lah tuh. tak jatuh B. tapi, dah paras kritikal wo! takpelah. demi ayah tersayang. hhik. PAPA, I LOVE YOU! seventh, belajar memandu. hha. seronok! even though sangat takut ! okay. tu jea nak share. hari ni sangat penat ! tapi, aku tak akan lupa memori hari ini dan semalam :) nanti post lepas lepas ni aku cerita oky. hha. 

azam tahun baru? oky. kau orang dah prepare ke belum nak habiskan sisa sisa 2011? azam tahun 2011 dah settle semua ? hhihhuhha. azam tahun 2012, aku nak study betul betul. tak nak main main dah. nak kurangkan kecengengan aku. peacee! 

.
hati aku nih . kau duduk dalam kotak diam diam tau. nanti dah betul betul sampai waktu, aku keluarkan kau oke. I'll take care of you :)

nasihat aku untuk kawan kawan yang dapat SPC, yang dapat study awal, CONGRATES kawan! lepas ni dah tak da siren pukul 5 pagi. dah tak da ustaz jawwad. dah tak da ustaz haziman nak imamkan solat subuh. dah tak da juga cikgu yang tak jemu jemu nasihat. dah tak da dah semua tuh.so, kau orang kan dah besar. kena pandai jaga diri. ingat pesan ustaz, CARI ISLAM. CARI ISLAM. CARI ISLAM. jaga diri. jaga maruah. belajar elok elok. jangan lalai :) insya Allah kejayaan disamping anda :)) 

ingataan tulus ikhlas,
DR. SITI HAJAR SHAFINAZ ZAINAL :)
TuneList - Make your site Live