June 3, 2011

silver plate


kau ! takut tak tengok nieh ? hha . cube kau bayangkan aku kat depan mata kau dengan gigi macam ni . grrrr . aumm ! dush lhha . kalau aku , terkejutt beruk cipanzi lhaa kan . hha . sengal . act , aku ketandusan idea lahh wey . tk tahu nak tulis ape . idea please . 

grr . seronok tadi :) dapat menuntut ilmu di SMK (P) SAB . wahhwahh ! bahagia lahh sey . senyum sampai ke belakang telinga dahh ni . okay . jumpa pengetua PUAN SUHANAH . haish . cikgu tak lupa akuh lahh . auww ! hha . as usual lahh kan , soalan yg cikgu tanya ''awak kat sane macam mana ? okay ?'' . grr . nak aku jujur ker takk ? kalau jujur , TAK ! urrghh ! nak balik SAB lahh wey . like HE** lahh kat sane ! tapi, aku kann juara memaniskann kata kaann ? hha . jawabje lahh okay . dalam hati , mengutukngutuk dhh kot . hha . 

addmath best kannn ? ADDMATH ? urgghh . aku patah hati dengan kauu . kenapa mengapa bagaimana ? dahh lahh aku tahu berita yg macam grrrr tuh sebelum exam addmath kann ? memang grrrr lah . hamek kau . buat pertama kalinya aku tertonggengtonggeng jawab addmath . entah ape lahh kan result aku . harap tak fail je lahh . bila aku study kau je kann , mesti air mata aku nak mengalirr . kenapa kau bagi aku berita sedih tuhh ha ? dush dush dush ! sekian :::

okay . mama dahh pesan , nanti tk payah NAIK MOTO lagi . ha ? tak boleh tk boleh . ada plann lagi satu lahh ma . please please please :) nak jumpe dengan GFF saya lahh ma . bolehh kan ? 

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live