June 2, 2011

hemohemo DOMO !

okay . thnx sayang sayang sekalian . hha . penadd kaki akuh wey . nak tercabutt kott . camana nih ? esok nak tahan kaki lagi . hha . berjalan aje kerja kau ye adja . grr . tak selalu kann ? syiro , thnx . dating ngan akuh . enam jam aku date ngan kau ek . wahhwahh ! dari satu tempat ke satu tempat . grr . hha . 

thnx sudi dengar suara akuh yang tak sedap langsung tuhh 

thnx sudi kongsi nasi ayam yang tak sedap tuh . hha . kesian nasik tuh kann ? 


thnx sudi bawak aku pergi tanjungg :)


thnx sudi kongsi ROLLER COASTER andd MINERAL water tuhh


thnx sudi duduk dekat tembok tuhh sambil tengok orang dating . 



thnx sudi dengar sume luahan hati aku . 

thnx sudi dengar aku ngungut ngungut cakap jeles dekat orang yang dating dating tuhh


thnx sudi dudukduduk dekat batang pokok tuh . walaupun ada banyak kerengga kann . ahai . nasib kerengga tuh paham kann . dia tak gigitgigit kita punn kann . auww ! 


thnx sangat sangat sayang ! 



thnx to adrenaline :) tak penah kott aku stick hang dengan orang sampai enam jamm woo ! 

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live