February 4, 2011

bila waktu telah terhenti

teman tak selamanya akan sentiasa bersama kita kann ? dia datang dan pergi . apa yang ada depan mata tetap akan kita hadapi. walau perit dan payah macam mana sekalipun. itulahh kehidupan . 
sekarang, aku paham. aku dah takda supporter lagi .
kalau dulu, setiap kali aku jatuh, semestinya akan ada bidadari yang akan bantu aku, support aku . akan ada bidadari yang bagi semangat untuk aku bangkit semula .
tapi sekarang.. aku kena kuat. aku kena kuat dari dulu. sebab, bila aku jatuh, dah tak da dahh bidadari yang akan bangkitkan semangat aku semula. dah takda bidadari yang akan bantu aku, yang support aku. kalau aku terus lemah, aku akan jatuh terjelepok. tak mungkin aku biarkan diri aku jatuh terjelepok . . . 

so, siti hajar shafinaz , transform yourself to a more more more and more strength person oke ? 

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live