March 4, 2012

scholars SPORTS DAY

tadi aku beli air. masa beratur tuh, aku rasa aku paling malang. PALING okey. sebab depan aku, ada seorang lelaki yang ditangannya terselit sepuntung batang putih yang menyala. kau tahu kan terseksa nya aku menahan nafas ? lepas beli air aku hembus sepuas puasnya nafas aku. fuhhhhhhh ! selekeh boleh tak , smoking depan makanan or minuman. errr 
_________________________________________


ohyeah ! look ! HHA . hari ni sangat awesome okey. 3 MARCH 2012, SCHOLARS SPORTS DAY in TAYLORS LAKESIDE CAMPUS. wiihuu. and aku take part in netball. sejak bila aku pandai involve dalam sport ni ? taratau. weird kan ? aku lanyak je. kalau futsal, lagi lah pelik kalau aku join. entah bola ke mana, kasut ke mana nanti ha. 


after first game end up. menanggung kekalahan. 10-0. ala, kita orang semua kecik kecik . serius kecik wey. yang UG (under graduate) , SAM (south american matriculation) semua tinggi tinggi okay. fuhh. lompat lompat setinggi mana pun, diaorang still lagi tinggi dari kitaorang. -.- 


muka PEMENANG >.<  hha . penat okey. tapi, its oky. we have fun. we know our seniors. and the most important part , we get MEAL VOUCHER ! makan mewah ! aku beli nasi pattaya. tapi macam banyak gilaa . makan separuh, lepas tu mintak pakcik bungkuskan lagi separuh. DINNER :)) perut aku pandai berjimat kan ?




cepat cheer for them. ni lah HERO kita. first place for futsal okay. TERBAIK LAH kawan ! 


okay. thats all from me. erk, look! i'm getting fat rite ? inilah dia hasil menternak lemak sepanjang sebulan berbelas hari aku kt sini. lapar , order , makan . lapar order makan . pheww ! lepas tu tak sempat nak membakar lemak lemak dalam badan. bagus kan? tak bagus okay. i think, i should do something. 10000 steps everyday :)  *maybe . 
TuneList - Make your site Live