February 14, 2012

thousand miles

Assalamualaikum. hai kawan. sorry tak dapat hupdate lately. IELTS exam just around the corner. tinggal lagi seminggu je lagi hokey. and my preparation? idk. seriously. sekarang dah start belajar. and seriously banyak benda kena settle kan. one word yang aku boleh describe is, PENAT. seriously penat-.- pukul 10 aku dah melepek. tak senonoh kan? dengan kertas handout semua bersepah, and pernah sekali aku tertidur berbantalkan laptop. buruk perangai budak ni. haihh. ni belum ada assignment lagi ni. kalau dah dapat, aku rasa pinggan pun boleh jadi bantal. hha

orang perempuan kalau PMS kuat makan. kan? its fact ! even aku pun, kalau tengah tett, nafsu makan aku membuak buak macam gas dari botol air karbonat yang kita goncang and lepas tu kita bukak penutup dia, cusss ! fuhh ! kalau boleh semua benda aku nak makan. eventhough time tu baru jea lepas basuh baca doa lepas makan. kuikui. ada je benda yang nak disuap dalam mulut. kalau dekat rumah, setiap setengah jam mesti aku angkat tudung saji, tak pun bukak pintu peti ais. habis cair semua ais dalam tuh :D 

lepas tu gemokk ! lepas tu kurus balik. lepas tu gemokk balik, hha, alamatnya setahun, 12 kali lah kan kita gemok . *err wrong fact !

lagi satu hal, orang perempuan kalau PMS emosi dia tak stabil. tiba tiba rasa nak marah, tiba tiba rasa sedih. tiba tiba mengalir air mata. kenapa ha? sebab perubahan hormon. its normal oky. so, lelaki, jangan lah nak menggedik gedik dekat gf kau orang kalau dia tengah PMS. karang tak pasal pasal melayang kuali atas kepala . hha .

okay lah. just a short post. sorry readers >.< sorry to say, aku tak suka orang complaint lifestyle aku. suka hati aku lah kan aku nak buat apa. kalau nak tegur, okay. aku akan pertimbangkan wether to accept it or not. but, nak kritik tu, tolong lah. use a nice word boleh kan ? tak payah lah nak terus point aku itu ini. semua orang pun tak suka diPOINT with something bad. suka hati diaorang lah kan nak buat apa pun. as long as menda tu tak susahkan siapa siapa . kan? so, WATCH YOUR WORDS BEFORE POINTING OTHERS. pleasee . kerjasama anda amatlah diharapkan.

TuneList - Make your site Live