January 21, 2012

MAJESTIC !


last night aku tubek dengan nik. (tubek tu bahasa kelate. means, keluar) hhik . all i can say is, majestic ! hha. first english movie yang aku tengok ! seriously, memang lain gila dengan movie melayu. aku tak kata lah movie melayu tak best, best. tapi , movie english, macam WOWW ! ha . something like WOW lahh gitu. thanx NIK bawa aku tengok movie ni. best gilaa wey cerita ni. aku suka orang speaking ! hhik. cerita ni, pasal SEAN. SEAN ni sifat dia, dia sangat nak tahu. aku suka cara dia fikir. even though orang semua tak percaya and betah apa dia cakap, tapi, dia still dia. dia nak juga investigate mende tu.. bijak ! oky. dia nak carik MYSTERIOUS ISLAND. orang tak percaya kat situ ada island, sebab kat situ ada puting beliung, ribut taufan whatsoever tuh. tapi, dia ni tak kesah pun. dia pergi jugak. andd, he found what he wants ! then, ayah dia pulak , HANK sangat bijak ! tertarik wey. and sangat CARING. hewheww lelaki macam ni lah best ! 

ahaihh-.- first time kot aku tubek malam malam. ehh, gilaaa sey akuh. nik, kau rasa gilaa tak? hha. nasib baik ada geng sabahan. nak tak nak. terpaksa cakap, nak join sekali. sebab takut nak balik casa. ngeng. oky. lepas lepas ni aku nak tengok movie english lah. boleh improve english aku:)

EVERY PROBLEM HAS A SOLUTION. BUT THE PROBLEM IS, HOW CAN WE FIND THE SOLUTION ?
TuneList - Make your site Live