December 20, 2011

ya lublutibya :)

fuhfuhh! omaigod ! lama lah sey ku tak hupdate belog akuh ni. maap lah kawan. agak keBUSYan lah minggu nih.aku dah start amek part time dengan ayah aku. jadi secretary tak bertauliah. hhik. online pun bila orang dah dihanyut mimpi. cool kan ? kesian kesian. hamek kaw. nak tulis ape? tak dak idea dah. nevermind lah. aku cuba try test memerah otak aku. damn damn damn damn i wish you were here here ! i love you.aishiteru.saranghaeyo.ya lublutibya.tiamo.uhubuka fillah. *saya sayang awak lh kawan


okay. aku rasa lahh kan, mata aku ada masalah lah. kenapa ? aku tengok OMBAK RINDUU yang orang laim dok kata cita tuh sedih tacing bagai, tapi air mata akuh tak keluar pun. aku pegang pegang jugak mata aku berkali kali, haish. kering je. tiba tiba dengar bunyi sob sob sob kat sebelah. hhik. tacing jugak kawan aku yang sorang nih. syiro syiro, comel betol. nasib baik bukan dengan remy kan. kalau tak, hhik . ada kena gelak je karang. hati aku kering kot.pheww! mana taknya . tengok movie sambil berkepit kepit. sejukk lahh ! air mata aku pun dah kering. lemak tk banyak :P 

okey. next movie : ALVIN AND THE CHIPMUNKS 

kadang kadang DIA hilangkan MATAHARI. kita tertanya tanya mana hilangnya SINAR. kita menangis. kita sedih. MENDUNG saja kan? tapi, tak lama lepas tuh, DIA hairkan PELANGI untuk kita. special kan? DIA maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya.just keep on praying and put a lot of effort, and you'll got it ! okeh . 

p/s : pyqa , thnx for a great day :) syiro : bhaha. seronok kann menggigil atas moto ? phewwpheww ! ily lah dear !
TuneList - Make your site Live