December 6, 2011

surprise


bhaha ! today hari yang amat penuh dengan surprise ! likelikelike ! tengok gamba di atas . ye, aku tahu aku selekeh . hha. last minit punya siap. kene marah dengan mama. hee. then, senyap senyap plan dengan papa mintak tolong hantar pergi SAB. hhik. tak malu--" oke. today miracle ! ye ye. pagi pagi bangun , tibe tibe ade kekuatan nak makan biji panadol.bhaha! okay. kali ni tak keluarkan balik! yuhhuu . saya BERJAYA ! tibetibe petang, adrenaline keluar kann. fuhfuhh. gelabah punye pasal, nasib baik tak langgar encik lembuu tuhh. haishh kau ni mr L, lain kali jangan main kat tengah jalan boleh takk? kau patut ucap ALHAMDULILLAH sebab aku tak langgar kau tahu takk. kalau takk, habislahh kauu.gr.

then, today juge dapat gather dengan member hostel SAB ! miss so much lahh kawan ! tenkiu sudi ajak kitaorang yang dah expired ni. hhe. sumpah kenyang gilee ! nasib baik tak makan sebelum pergi tadi kann. blurpblurpp ! shazreen, aku suke kek batik kauu ! dulu aku selalu beli! rm5 kan kann? due tahunn da tak makann. hee. tapi tadi da makan banyakbanyakbanyk.hha.syiro,, thnx for the HELMET. andd tenkiuu sambutt aku depan gate hostel :) syeraa,, imy ! oke. kau dah kurus ! didi pun da kuruss ! *jeles. aku bila nak kurus ? hhe. masuk u nanti kurus lahh. lalala.

oke. malam ni rasa nak tido sambil tersenyumm.esok pagi nak bangunn dengan tersenyumm. :D nanti mesti mama pelik..bhaha.

mama mama, anak mama tak nakal lhaa . winkk !
TuneList - Make your site Live