December 3, 2011

superGIRL


duluu admit,aku ade bagi statement, duduk asrama tak perlu ade bestfriend. sebab, nanti kalau dah rapat sangat,harihari tengok muke yang samaa, boasan.kalau gadohh, bole terbalik asrama tuhhh . tapii,, dengan ini, aku nak surrender. ye, saya SITI HAJAR SHAFINAZ ZAINAL mengaku, statementt tu TOTALLY WRONG ! tak betuulll sama sekali. because, finally i foundd her . 

tenkiuu . kau sumber kekuatan aku dear. thnx selalu sabar dengan perangai aku. kauu jugak yang selalu bagi pinjam peha untuk aku landing bila airmata aku keluar. kau juge yang selalu berie sumbat ubat dalam mulut aku. sori sebab aku selalu buang balik ubat tuhh . hee . maap . kau juge yang susahsusah mintak bubur kat makcik ds mase aku sakit. thnxx . kau jugak yang selalu sediakan makanan bila aku lapar. kau jugak yang selalu teman aku study , kat wakaf, kat bawah pokok, kat ds. kau lhh . kauu kau kauu . kau jugak yang ajar aku jadik kuatt . kau jugak yang selalu bagi aku semangat bila aku down. kau yang selalu pujuk aku even time tuh kau pun tengah sedihh . kan ?

aku solute kauu wey. kau sangat kuat . susa sangat aku nak tengok air mate kau mengalir. rasenye, 2 tahun aku kenal kau, aku pena nampak sekali je air mate kau keluar. time kau cakap kat aku yang parent kau tak dapat datang mase graduate. sekali tu je. ahaii kuat nye kauu. bila lahh aku nak jadik kuat macam kau ek ? 

no more word to say . just : terima kasih tuhan bagi aku peluang untuk aku kenal dengan gadis yang bernama ZAHIRAH ALI HASSAN even sekejap . andd kau sahabat aku dulu kini and selamanyaa

TuneList - Make your site Live