December 5, 2011

sunrise


lahaaai . kenape kauu tak muncul ? penat aku tunggu. aku rindu kau lh matahari . *kaciwaa :(

but, its okayy . dapat tengok orang larilari . hha. pemalas punye adja. jalan je . takpe takpe dah jalan beribuu langkah . *yekyek ow jek tuh . jalan stop jalan stop , tak lari punn lemak tuhh . cannot go betul lahh . 
okay . today aku belajar ape beza BABUN dengan MONYET . nak tahuu ? BABUN tak de ekor . MONYET ade ekor . ha, mesti kau orang tengah cek , ade ekor ker takk en ? bhaha. aku juge tahu ade ikan BELATUK dalam lautt . kan kann ? maap maap. tak berniat . tapi kann kalau ade ikan belatuk, macam mana rupa burung belacak ek ? sila jawab encik mizann . 

andd hari ni aku mengaplikasikann bio . mangrovee ! ye, aku nampak itu pneumatophor. tapi viviparous seed tak kujumpa kann ? tapikann, buttress root tuh dalam buku lain kan dengan yang real ? agak terlambat lahh . patutnya tengok before exam, baru dapat apply yang serealrealnya . but, its okey. masih berpeluang untuk tengok . :)

papepunn, tenkiuu to syiroo sudi teman aku tengok sunrisee walaupunn tak nampak sunrisee punn T_T . takpelahh . lain kali oke . matahari tuh kan sentiasa terbit sebelah timur . unless kalau nak kiamat, sebelah barat lahh kan die terbit . 

p/s : ape pendapat kau orang, perempuann luahkan perasaan pada lelaki ? 
TuneList - Make your site Live