December 2, 2011

SPM :|

fuhhfuhh . setelah puas aku tunggu saat ni . macam pop corn dalam kuali . melompatlompat  . dengan ini diumumkann bahawa SITI HAJAR SHAFINAZ BINTI ZAINAL telah menamatkann alam persekolahannya . 

tamatlah zaman persekolahan ku di hantui memori . waktu kecil waktu yang gemilang . oh tuhan ku tak mahu pergi . alangkah indahnya dunia jika kita semua tak akan membesar . 

rase tak percayee ! kan kann ? rase nye mcam baru je semalam ambil result pmr . lepas ni dahh tak payahh iron tudung putih lagi . tak pyahh kiwi kasuut lagi . kemas buku malammalam . kann kann ? tapii,, tak dapat juge nak jumpe kawankawan hari . tak dapat samesame makan kat ds . belajar kat wakaf . kat bawah pokok . kan ? 

lokasi : jalan ke ds mrsm pontian
''lepas ni kita tak dapat nak jalan kat lorong ni samesame . tak dapat nak makan samesame''
''adja, lepas ni semua benda kita tak dapat buat samesame . sebab... kita dah tak bersame :( ''

oke . admitt dulu aku yangg asyik membebel cakap kat mrsm pontiann macamm boo lahh kan . tak best bagaii . tapi, ye , aku mengaku , aku salah . pontian is the best place . kat sane lh aku kenal macammacam jenis orang . kat sane jugakk aku diajar untuk struggle . ye, sebab makayah aku dahh hantar aku jauh jauh, takkan aku nak siasiakann makayah aku rite ?say no cintan cintauun . ade hikmah kann jauh dengan family . oke . mate dah start nak bagi signal ade fluid yang mahu mengalir . so , aku nak suruh cerebrum aku send impulse pada otot di tangan untuk berhenti menaip kisahh sedihh . 

oke . aktiviti lepas spm ? 
  1. ambil lesen kereta . vrooomvrooom
  2. nak belajar buat kek ! 
  3. nak keje ? malas . nanti penat . tapi , perlukann duit . oke . nnti pikir balik
  4. le tour de masal . tengah tunggu green light vvip kat rumahh :)
  5. nak belajar lukiss sunset ! nak lukis awan !
  6. ikut papa pergi kebunn petik kelapa sawiitt !
  7. bace bukubuku yang da lame terperuk dalam kotakk . ade 12 bukuu . 
  8. lagi ape ek ? nak jalann puass puass bole ?
sempat ke nak buat semuaa ni ? just wait and see je la kann . hha .

bangun pagi , rase pelikk . without any handout to settle up . any text book to read up . S_s
TuneList - Make your site Live