December 8, 2011

kenangan :)

cerita dua tahun lalu. 2 tahun lalu, aku nampakk, ade dua orang budak, kecik je. tak matang pun.selalu ade kat loorong tuh. memang tak matang pun. naik basikal je kot budak dua orang tuhh. sangat keanak-anakkan kan? hha. selalu nampak mereka berdua petangpetang. barangkali habis sekolah. biasanya ada anjing yang menyibuk antara mereka. tapi, hari ni, anjing itu, dah takda, sudah menemui ajalnya barangkali.selepas dua tahun, yang tinggal hanyalahh kenangan. macam saleem nyanyi tuhh, pernah ada rasa cinta antara mereka kini tinggal kenangan...

kau tersenyum malu bila ku bertanya adakah diriku ada di hatimu aku amat terasa lirikan manjamu membuat diriku terus terlena indahnya rasa bila dicintai hidup ini terasa di syurga tak sabar menunggu hari esok umpama mawar yng sedang mekar

^
|
lagu atas ni, likelikelike

disisimu aku terdiam seribu bahasa dihatiku bergetar sejuta rasa namun sukar untuk aku meluahkan kucinta padamu.nafasku terhenti bila melihat dirimu.

*lagulagu ini takda kaitan dengan yang hidup mahupun yang sudah tiada.harap maklum~

ahaish.aku tak tahu nak tulis hape dah ni. ape ape pun, teringin nak share ini : 


sangat sesuai untuk sesiapa yang rasa down, macam aku harituhh-.-
TuneList - Make your site Live