August 31, 2011

S H R A . M Z & B

fuhfuhh . kenyang bro ! hha . rase rase tak lambat lagii kann kann aku nak cakap *tulis 

S H R A . M Z & B . 

hha . aku memang pemalas . nak taip punn malas . harap maklum . tapi kau orang semua paham kann ape yang aku tulis tuh , kann kann ? 

pada sape sape yang aku dahh sakitkan hati tuh, termakan sikit hati kau orang ke , terambil hati kau orang ke, segala terr lahh . harap diampunkann ye . almaklum, aku pun manusia biasa saje . banyak buat salah . kalau kat kelas tuh , aku terjerit tak tentu pasal ke , terambil kertas kau orang ke . terlupe nak bagi kertas SEEDS ke , ter ambil dakwat pen kau orang sesuke hati ke , ter ape ape lagi lahh kan , harap maaf ye . kesulitan amat dikesali . :)

jemputlahh datang rumah ye . nak peta ? carik kat http://www.findpeta.com.my . terima kasih :P

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live