June 1, 2011

sila BACA !

pesanan untuk kaum adam : hey . kau orang ingat kau orang ni dah cukup bagus ke ha ? nak tindas tindas kaum hawa ? ahai . sorry sikit okey . jangan sesekali anggap kami ni lemah . TAK ! ape ? sebab kita orang ni perempuan, senangsenang je kau nak buang nak ambil gitu ? oh oh . hati jenis apa ek kau orang ni ?

manis mulut , tapi kat hati , hampehh ! sudah sudah lahh wey . hari ni maybe hari kau orang . esok lusa , sapa tahu kann ? hari ni time kau orang mainkan perasaan orang, esok lusa , kau takk kan tahu kann ? aku bukan nak takutkan, just bagi peringatan je . . pahampaham je lahh yer .

kat sini kann , aku nak ulas lahh sikit apa yang member aku tanya hari tuh


hey ,. ap motif couple dengan orang laen , tapi cakap miss , cayunk dekat orang laen ,. aissshhh ,. xpaham betol ak
Sunday at 10:39pm ·  · 

okay . yang ni ? apa motif ? kalau ikut logik lahh kan, ada ke orang yang dah kapel, dah selalu dating bagai tuh , tak saling menyayangi ? hha . then, ape maksud ilove icintau sume tuh ? main main ? hotakk kau lahh ! kalau setakat nak mainmain, anda boleh balik , pergi kat taman permainan tuh , ha, main lahh kat situ yer . bukan kat sini . hha . lagi satu, bohong kann kalau kapel, ada perasaaan cemburu, tapi tak de perasaan sayang kann ? bukankahh cemburu tandanya sayang ?

okay , zana , kau patut rasa pelik . and kau tak payah percaya . tuh nasihat aku . rasa nya banyak kali kann aku ulang , AKU TAK SUKA KAWAN AKU DIPIJAK PIJAK DENGAN LELAKI . tolonglahh . diorang tuh bukan nya ape pun . kalau dia orang boleh cakap 

" alah,bunga bukannya sekuntum"

why not kita pulak cakap ,

"kumbang pun bukan seekor kan ?" ada lagi yang lagi baik . yang terbaik untuk protect kita, bukan rosakkan kita

its up to you . aku just nasihat saja . kau orang pun mesti dah belajar kan poem time kita form 4 , HE HAS SUCH QUIET EYES . so, why not kita ambil pengajaran dari poem tuh . kata orang aplikasikan ilmu . ingat, ilmu tanpa amal ibarat sepohon pokok tak berbuah . 


No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live