May 31, 2011

asmara ?

keledek oren ke keladi oren ? peria masak bening ke petola masak bening ? ahaishh . ni lahh padahnya . duduk asrama . tak tahuu dah kann sayursayur ni . grr . bukan tak tahuu lahh tok . klalen je . ha ? klalen ape ? emm, tu bahasa italy . maksudnya terkelabit or tersasul gitu . oke ? 

after makan, aku joinn family aku tengok cerita ASMARA 2 . oke . sedihh wo . from that, aku tahuu, tak semestinya kita akan berada bersama orang yang kita sayang selamanya . mencintai tak beerti memiliki kann ? 

A : awak, kenapa benda ni terjadi pada kita ?
Z : sebab awak bukan untuk saya dan saya bukan untuk awak
A : tapi ni tak adil untuk kita
Z : ini adil bagi saya . dulu saya tak nak awak dan adam . sekarang Allah jauhkan awak dan adam dari saya

sumpahh aku tacing tengok cerita ni weyy . slow slow aku lap air mata aku kat bantal busukk akuh tuh . malu kann ? hha . hati tisuu  ! sedihh lahh wey cerita ni . lagi lagi part dia dahh tahuu Zaliya still hidup . sebelum tuh, even asmara dahh kahwin dengan Melati, dia still lebihkan anak dia and zaliya . see ! how strong cinta mereka ? even die tahuu zaliya dah 'mati' , dia still nak jaga apa yang orang yang dia sayang tinggalkan untuk dia . kann ? asmara , i like the way you are . tapi en, kesian Melati . dia tak bersalah apa apa punn . 

syiro , cappucino tuh pahitt yang amatt ! hha . aku pass je mende alah tu kat adik aku . grr . 

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live