March 16, 2011

water proof ??


erk ? aku dengar dengar ada orang cakap, kalau phone masuk air , rendam dalam beras . tanggalkan housing , cabut bateri , keluarkan simcard pf course andd lastly rendam phone ttuh semalaman dalam beras . betul or takk, tak dijamin lagi kebenarannye . 

lahaii . pelik je kann tetiba aku nak bagi tips ni . hha . actually, objek hitam akuh tuhh , dah jadik macam pic kat atas ni ha . ni lahh padahnye . basuh baju, bawak fon . kann adja kann ? grr . actually , aku dah pegang betul betul daa fon tuh . tiba tiba ada vibrate . sape tak terkejutt kann . terus terlepas . dush ! masuk dalam baldi yang penuh dengan air . blurp blurp ! nasib tak lemas . then, cepat cepat lahh aku naikkan dia kann . tengok tengok lampu dia dah kelip kelip dahh . jap lagi . . . PLUP ! hilang daa lampu nye . gelap gelita . aduii .  sekarang, terpakselahh aku tenung mende alah hitam ni dalam dalam . baru nampak tulisan nye . grr . tak dapat aku bayangkan kalau dalam gelap . sure tak nampak pape . muahaha ! 

tadi da keringkan . macam dah oke sikit kott . skrin nye macam nak hidup balik, tapi, entah lahh. dia main cak cak ba pulakk dengan aku . pandaii ea kauu objek hitam . nakal ! hha . 

dahh la . tak tahu dah nak kecek ghapo lagi . kamek sayang kitak ! 

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live