March 18, 2011

cukuplah bagiku engkau Ya Allah
tiada ku sembah selain mu Ya Allah
Ya Allah kurniakanlah ketenangan dunia dan akhirat
jauhkan kami dari azabmu
limpahkan kami NUR HIDAYAHMU

aku rinduu zikir ni ! oke . last entry for this time . as i will go back to my maktab lahh . early in the morning i have to go . first time woo naik bas . so, doakan aku selamat sampai oke . 

and, i will join KEJOHANAN SILAT 2011 at MJSC KOTA PUTRA . but, i think i didn't have enough strenghtness yet to present it in front of many people ! arghh ! can you help me ? how to hilangkan neves ??? grr . hopefully, tangan dah tak menggigil macam hari tuh kann . sampai orang yang kat bawah pentas pun perasan aku nervous. aduish ! its oke . insya Allah aku ingat semua pesanan kau orang . aku bawak kata kata kau orang tu . .

i think thats all for now . had to off . now is already 0348 hours . so, time to sleep . daa~

to all SILAT SENI AND OLAHRAGA member of MJSC PONTIAN

  • zahirah ali hassan
  • wan nurul najihah wan shuhaimi
  • junainah md jupri
  • nur amiera azlan
  • nur adibah aziz
  • mohd azfar syazwan
  • irwan
  • zulfakar
  • aqilah
  • nur fakhira khadis
  • nur diana khairil anuar
all the best okeyh ! 

to anda anda semua , doakan lah kejayaan kami . sesungguhnya, doa yang mustajab adalah doa seorang kawan kepada kawannya tanpa diketahui kawannya itu . . 

p/s : macam mana nak hilangkan sesuatu memori dari ingatan ? hantuk kan kepala ke dinding ? oh tidak ! bahaye . macam mana ye ? 

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live