January 2, 2011

back to MJSC PONTIAN

  


barang belum habis packing . homework belom 100% settle . hati belumm ready . jiwa lagi kacauu ! arghh ! tolong lahh . taknak balik ! mama,, aja tak nak balik . halllamaakk ! sedihh seyhh. pagi pagi lagi dah kena bertolak . almaklum, jauh kan . lahai, muar-pontian tak jauh mane punn . kann ? argh ! hotak hang ! jauh ngek ! tak nak balik ! tak nak balik ! haish ! macam budak kecik lahh sey. oke . takpe . nanti dah jumpa kawankawan, dah tak sedihh kott. hopefully . lahaii . nangis punn tak bergune dahh . oke . setahun je oke . BUT, dalam setahun ni lahh masa untuk aku kenal kawankawan aku dekat MRSM PONTIAN tuh. tahun lepas maybe mengukir duka . rite ? tahun ni mungkin akan mengukir senyuman . andd aku sangat berharap pada itu . tolongglahh bagi aku bahagia kat sane . oke . since aku masuk sane, macamacam sad things yg jadi . contohnye 
  • aku ngan parents aku dah jauh. nak suruh datang setiap minggu macam masa dekat SAB punn tak bolehh kan ? minyak lagi, then, dah datang, mesti take time sume tuh kan . so, kesian pulee . tahan je tau . menangis nangis pun, telefon je lahh pengubat nya .
  • second, aku dengan kauu punn dah renggang kann ? dulu kite bahagie, suke rie . hmmm , oke . kecewe weyy :( aku tk penahh terpikir mende ni terjadi . tp, takpelaahh. antara kita memang ditakdirkan macam ni kott . 
  • ATIA berpecah . mungkin boleh diselamatkan. tapi, keadaan tak mengizinkan. kalau sebelum ni, ahaiii. macam belangkas . ke hulu ke hilir bersama kann ? ramai yang tahuu kita rapat. andd ramai yang perasan kita dahh tak macam dulu. aku still mengharap kita dapat balik macam dulu weyy . PELANGI HATIKU , MATAHARI KEKASIHKU , BULAN MIMPIKU , BINTANG CHENTA . oke . aku sayanggg kau orang sampaii bilebile ! 
  • next , aku bukan akuh ! aku hipokrit kann ? pretend to be happy , pretend to be oke . pretend what what lahh . pandai nya aku berlakon . lahai . maap jiwa . aku tahuu kau tersekasa
  • macamacam lagi lah . sedihh sangat ! thats why aku tak suke duduk maktab tuh ! tolong lah wey . grr 
2011 , mungkin akan mengukir bahagia . kann ? bukan mengundang sengsara . lagilagi tahun ni aku dahh bergelar SPM CANDIDATES ! yaww ! buku is my best buddies ! study is my besties ! revision ! stay up ! say bubbye to onlinee memanjang , texting tak kira masa . ops ! tak bole kott . hha . MINIMA KANN . okeh ! i will ! 

KESUNYIAN ! tolonglah kau pergi dari aku bole tak ? aku tak nakk sunyi sunyi lagi lahh . buku kann ade :) wink ! SPC ! wait for me oke ! heyy, wish me luck ! DR. SITI HAJAR SHAFINAZ ! to be ! 

selamat tinggal blog ! will miss you ! tak dapat dahh nak hupdate kauu lagi . tapi, nanti kalau aku balik, aku try my best to update kauu ye . :) 

andd tuhh, kalau rindu saya, baca sajee lahh mesej saya tuhh ea  .saya tahuu anda mesti simpan punye ! kann kann ? hha . bubyye ! take care ! muahhmuahh ! *gedik . HHA

syiro, thanks ya sudi layann kebengongan kawan kau yg sorang ni . hee- sayangg kauu weyy !! nanti jumpe lagi tauu ! grrr . 

bubye . selamat tinggal . selamat tinggal bidadari . luv u lahh ! T_T 

No comments:

Post a Comment

COMMENT

TuneList - Make your site Live